სასწავლო პროგრამა


Intel - ის ტრენინგკურსი 36 საათიანია, რომელიც გადანაწილებულია 9 ტრენინგდღეზე.

მოიცავს 8 მოდულს:

მოდული 1: პროექტებით სწავლება
თემა: პროექტებზე დაფუძნებული სწავლება და პროექტის მონახაზი

ძირითადი აქტივობები:
  • პორტფოლიოს კომპონენტების გაცნობა
  • სტატიის მომზადება პროექტებით სწავლების თემაზე და მისი გამოცემა
  • თქვენი პროექტის შესაბამისი 21-ე საუკუნის უნარ_ჩვევების შერჩევა
  • საპროექტო იდეების გენერირება
  • რეფლექსია ბლოგზე

მოდული 2. : ჩემი პროექტის დაგეგმვა

თემა: მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები და მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასება

ძირითადი აქტივობები:
  • სტანდარტების შემუშავება თქვენი პროექტისთვის
  • სასწავლო ამოცანების ჩამოყალიბება
  • მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება
  • სეფასების ეფექტური სტრატეგიის მოკვლევა
  • დროში გაწერილი სეფასების გეგმის მონახაზის შექმნა
  • შეფასების ფორმის სედგენა მოსწავლეთა საჭიროებების გამოვლენისთვის
  • პროეტის პორტფოლიოს პრეზენტაციის შექმნა
  • რეფლექსია ბლოგზე

მოდული 3: კავშირები

თემა: ინტერნეტის გამოყენება სწავლა-სწავლების პროცესში

ძირითადი აქტივობები:
  • უკუკავშირის მიღება პროექტის პორრტფოლიოზე და მოსწავლეთა უკვე გამოვლენილი საჭიროებების შეფასება
  • იდეების გაზიარება, პროექტზე დაფუძნებული სწავლებით სტანდარტის შედეგების მიღწევაზე
  • საავტორო უფლებების კანონმდებლობის გაცნობა და მისი გამოყენება
  • ციტირებული წყაროების შემცველი დოკუმენტის შექმნა
  • ინტერნეტრესურსების გამოყენების დანერგვა კვლევის, კომუნიკაციის, თანამშრომლობის, პრობლემების გადაჭრისა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარების მხარდასაჭერად.
  • ონლაინთანამშრომლობითი ვებსაიტების გამოყენება პროექტის იდეების გაზიარებისათვის
  • რეფლექსია ბლოგზე

მოდული 4: სასწავლო ნიმუშების შედგენა

თემა: პროექტის შედეგები მოსწავლის თვალთახედვით

ძირითადი აქტივობები:

  • სტრატეგიების შერჩევა პროექტებზე დაფუზნებულ და მოსწავლეზე ორიენტირებულ საკლასო გარემოსთან მოსწავლეების ადაპტირების ხელშესაწყობად.
  • მოსწაველთა მიერ შექმ ილი გამოცემის, პრეზენტასციის, მინიენციკლოპედიის ან ბლოგის ნიმუშის სწავლის სედეგების დემონსტრირების მიზნით
  • სწავლების პროცედურების მონახაზის სედგენა
  • მოსწავლეთა ნამუშევრების თვითშეფასება
  • რეფლექსია ბლოგზე

მოდული 5: მოსწავლეთა პროეტების შეფასება

თემა: განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება

ძირითადი აქტივობები
  • უკუკავშირის მირება მ ოსწავლსი ნიმუშზე
  • შეფასების პრცესსი მოსწავლეების ჩარვასთან დაკავშირებული პოტენციური სირთულეებისა და მათი დალევის გზების მოძიება
  • თქვენ მიერ გამოყენებული სეფასების ფორმების ანალიზი და სეფასება / თვითშეფასება
  • შემაჯამებელი შეფასების პირველადი ვარიანტის შედგენა
  • თქვენი მოსწავლეებისათვის შესაბამისი შეფასების ფორმების სედგენა
  • შეფასების ფორმების შედგენის შემდეგ, მოსწავლეთათვის სექმნილი პროექტის ნიმსის გადახედვა და სესაბამისი ცვლილებეის შეტანა
  • პრეოქტის გეგმის განხილვა
  • რეფლექსია ბლოგზე

მოდული 6: დაგეგმვა მოსწაველთა წარმატებისათვის

თემა: მოსწავლეთა ხლშეწყობა და ორიენტირება დამოუკიდებელ მუშაობაზე

ძირითადი აქტივობები:

  • დიფერენცირებული სწავლების სტრატეგიების განხილვა
  • მოსწავლეთა დამოუკიდებელი მუშაობის ხელსემწყობი სეფასების ფორმების შექმნა
  • მოსწაველთათვის დამატებითი დამხმარე მასალების შემნა
  • პროექტის გეგმის სევბლა სხვადასხვა სტილის/დნის მოსწავლეთა საწიროებების გათვალისწინებით
  • რეფლწქსია ბლოგზე
  • თვითშეფასება, თუ რამდენად წარმატებით შექმნეით მოსწაველზე ორიენტირებული საკლასო გარემო

მოდული 7: ფასილიტაცია ტექნოლოგიების გამოყენებით

თემა: მასწავლებელი, როგორც ფასილიტატორი

ძირითადი აქტივობები:
  • კითხვის დასმის სტრატეგიები მარალი დონის სააზროვნო უნარების ხელშესაწყობად
  • დამხმარე მასალების შექმნა
  • პროეტის გეგმისს განახლება
  • განხორციელების  სტრატეგიების განხილვა
  • დოკუმნეტის სექმნა მენეჯმენტისთვის
  • საგაკვეთილო გეგმის შეფასება და განახლება სეფასებისს სედეგების მიხედვით
  • რეფლექსია  ბლოგზე

მოდული 8: პროეტის პორტფოლიოს ჩვენება

თემა: შესწავლილის გაზიარება

ძირითადი აქტივობები:

  • შენი ნამუსევრის მომზადება წარსადგენად
  • პროექტის პორტფოლიოზე უკუკავშირის მიღება და გაცემა
  • რეფლექსია ბლოგზე
  • ინტელის ძირითადი კურსის შეფასება

No comments:

Post a Comment